Вторгнення дивних істот у джунглях Перу

Цю історію розповів очевидець, який побажав залишитися невідомим. Опублікував його історію на своєму сайті американський дослідник загадкових істот Лон Стріклер.

"Для початку трохи передісторії", - починає автор, - "Я великий фанат рептилій і до недавнього часу я збирав і розводив будинки рідкісних пітонів.

У 2015 році в фейсбуці я побачив рекламу експедиції для походу за рептиліями в джунглі Перу. На чолі експедиції обіцяли одного з кращих фахівців з рептилій і я незабаром я вже був у Перу в мріях зловити маленького каймана для своєї колекції (paranormal-news.ru).

Це був чудовий захід і я подружився там з кількома іншими шанувальниками змій і ящірок. На наступний 2016 рік я з поважної причини не зміг взяти участь у другій поїздці, але коли в 2017 році побачив знову таке оголошення, то тут же туди записався.

Поїздка була в жовтні і зі столиці перу ми виїхали в маленьке місто Ікітос, яке просто потопало в джунглях і там не було нормальних доріг, в основному народ або переміщався на приватних літаках, або на човнах. Через ураган Ірма виліт довелося трохи відкласти, але потім я вилетів туди і прибув на місце першої ночівлі в невеликому місцевому готелі.

Готель був зроблений так. що зі своєї кімнати можна було чути всі звуки дикої природи і насолоджуватися ними. Замість вікна від стелі до підлоги була велика завіса, замків на дверях не було, лише легкі муніципалітелки. У номері з меблів було лише ліжко і тумбочка. Всього в готелі було 11 або 12 номерів, в яких розмістилися всі члени нашої групи.

До ночі ми в основному просто сиділи в загальній кімнаті і байдикували, а близько 10 вечора стали розходитися за своїми номерами. Рано вранці, вже о 5 годині нам треба було вставати і відправлятися в дикі джунглі і тим ні менш я все-одно з кимось заболтався до 2 години ночі і лише тоді пішов до себе.

І ось тут якраз все і почалося.

Спочатку пролунав сильний і наполегливий стукіт у мої двері і чийсь голос наполегливо став кликати мене на ім'я. І мене здивував навіть не стукіт, а саме останнє, ніхто в поїздці мого реального імені не знав, я скрізь представлявся своїм ніком з фейсбуку.

Я вирішив проігнорувати і стукіт і поклик і вирішив зробити вигляд, що сплю. Поступово все знову затихло. І раптом я усвідомив, що завіса на стіні кимось привідкрита і що я прямо зі свого номера можу дивитися в нічні джунглі. Я встав і підійшов до завіси і повністю зняв його. Тепер я стояв і дивився на темні дерева і звідти на мене також уважно дивилося щось.

Я не бачив цього, але чітко це відчував. У повітрі були якісь флюїди або щось подібне. І тут у моїй голові раптово пролунав телепатичний крик «Закрий негайно завісу і йди спати!». Я не знаю, що це було чи хто це був, але я миттєво послухався наказу.

Я лежав у ліжку близько 5 хвилин і потім почув дивний механічний сигнал «Буммп» зовсім поруч. Я не знав, чи було це щось штучне або може звук однієї з тварин з джунглів, проте незабаром я почув звуки присутності зовсім поруч цілих трьох незвичайних тварин.

За відчуттями вони перебували прямо під моїм вікном. І вони голосно ХРЮКАЛІ як якась велика тварина. Хрюкання було схоже на звичайне, яке видають свині. Але я раптово зрозумів, що це не просто звуки, вони так розмовляють! Ці істоти спілкувалися між собою як розумні створіння.

І не просто спілкувалися. Я розумів, що вони говорять про накази і якісь команди. А потім одна з цих істот раптом голосно зашипіла, прямо як рептилія! І саме тоді я усвідомив, що всі ці звуки лунають дуже голосно і якщо вже я їх чую, то й інші члени нашої групи їх повинні чути не менш виразно.

Я пролежав так, прислухаючись ще близько 30-45 хвилин, а потім знову почув незрозумілий металевий звук на кшталт «біп». Він йшов по зовнішній стороні будівлі, а потім опинився прямо під моєю кімнатою. І ось тоді я нарешті не просто щось почув, а й побачив.

Яскравий пучок світла увійшов через двері в кімнату і під час спалаху цього світла я встиг помітити трохи позаду рух якоїсь істоти, яка стрибнула в іншу кімнату. Я лежав в шоці і намагався думати і в моїй голові немов пробіг заголовок новини про те, що «група туристів безслідно пропала в джунглях Перу».

Потім я втратив рахунок часу. Не знаю, скільки минуло хвилин, може 10, а може 20. Я продовжував чути дивний металевий «біп» і бачити спалахи світла, який гуляв по готелю. І потім я знову побачив, як якась істота стрибнула в бік вже іншого номера і пропала десь всередині нього.

І така послідовність повторювалася ще 4-5 рази. Округле рухоме світло, сигнал і стрибок незрозумілої істоти в один з номерів. І кожен раз, коли істота стрибала в номер до людини, я слухав як людина починав стогнати немов від сильного болю. Я вирішив, що ці істоти вбивають людей або мучать їх.

Але коли ця істота стрибнула в бік кімнати номер 6, щось пішло не так і я почув шипіння і рев. І потім настала повна тиша.

Я вискочив зі своєї кімнати і пішов у ту, звідки було шипіння. Я хотів побачити хоч щось або може бути навіть зняти на телефон. І тоді щось знову увірвалося в мій мозок і стало наказувати мені повернутися назад і лягти спати.

Потім я наштовхнувся на хлопця, який вже встав і готував сніданок і зрозумів, що все дивне пропало. Потім інші члени групи стали вставати і одягатися, а я дивився на них і думав, скільки з них стали жертвами нападу істот і що з ними сталося. Але потім я побачив, що все на місці і з ними все в порядку.

Далі я поводився як завжди, але болісно думав про те, що сталося цієї ночі. Потім я почав питати одного за іншим, чи не чули вони вночі дивні звуки і не бачили чогось незвичайного в номерах. І КОЖНА людина сказала мені, що він чудово проспав всю ніч і нічого не чув.

Всі 20 чоловік нашої групи так міцно спали в ту ніч, що навіть не виходили в туалет або попити води. Ніхто навіть не хропів!

Чи треба говорити, що всі наступні наші ночівлі були найбільш звичайними, без звуків, істот, з хропом, вставаннями в туалет та іншим. Тому я почав припускати, що ці істоти не мучили людей, а вводили їх в якийсь транс для зрозумілих лише їм цілей.

Можливо їм було потрібно, щоб люди спали і під час цього вони робили з ними щось, що не було видно зовні.

Я клянусь, що все описане 100% правда. Залишок поїздки пройшов нормально, але та ніч була найстрашнішим переживанням у моєму житті ".