Видимський водоспад

Детальна інформація про пам'ятки. Опис, фотографії та карта з вказівкою найближчих значущих об'єктів.

Видимський водоспад розташований на території національного парку «Центральні Балкани» в заповіднику «Північний Джендем». Водоспад утворюється на місці, де річка Праскалська, що протікає через вікові букові ліси, зривається з відвісних скель. Висота водоспаду становить приблизно 80 метрів.

Щоб дістатися до водоспаду слід їхати вздовж річки Праскалська за маршрутом ГЕС «Видима» - Видимсько пръскало. ГЕС «Видима» отримала свою назву від села, на краю якого вона знаходиться. Вона знаходиться на місці злиття річок Ліва Відіма і Праскалська. Дорогою до водоспаду можна насолодитися видами навколишнього природи, приблизно за годину можна досягти водосховища. Далі слід рухати ліворуч уздовж огорожі. Дорога проходить через буковий ліс і перетинає річку кілька разів. Місця переходу відзначені кам'яними пірамідками. Через деякий час ви досягнете «Лавиннія конус», який є першим місцем, звідки можна побачити водоспад. Звідти ж відкривається прекрасний вид на долини річок Комаревська і Сухата (Суха), зліва і справа.

Якщо ви хочете подивитися на водоспад з підніжжя скелі, то слід продовжити свій шлях вузькою стежкою, рухаючись уздовж хребта між двома потоками. Складний спочатку шлях поступово стає більш простим. Приблизно 40 хвилин спуску ви досягнете підніжжя водоспаду. Загалом дорога до водоспаду в один бік займає близько 2 годин 30 хвилин.