"Я та інші люди погано себе почували, а потім пізніше на фото я помітила НЛО" "

Я живу в Новосибірську. Зараз мені 63 роки. До пенсії багато років займалася в місцевих органах влади експертизою нормативних документів у сфері будівництва. І тому ми щорічно проходили огляд на психічне здоров'я. Це я уточнюю про всяк випадок, щоб ніхто не вирішив, що все розказане мною - плід хворої уяви.

[advert]

У серпні 2007 року ми з чоловіком вирішили з'їздити у відпустку на Телецьке озеро, що розташоване в гірському Алтаї. Я мріяла про цю поїздку ще з юності, але якось все не складалося. А тепер нарешті вийшло. Дорога зараз туди відмінна. Того дня стояла прекрасна природа.

Ми швидко доїхали до селища Артибаш, зупинилися з наметом прямо на березі озера. Поруч з нами - ще з десяток наметів таких же автотуристів.

Ми мали намір пробути там близько тижня, з'їздити в заповідник Яйлю. Але нашим планам не судилося здійснитися. Вже наступного ранку ми відчули себе не надто добре - слабкість, нудота. Але списали все це на акліматизацію. Виміряли тиск - в нормі.

Серед туристів була жінка-лікар, вона сказала мені, що багато сусідів відчувають те ж, що і ми. Всі показники (температура, тиск) в нормі, а самопочуття - дуже погане.

Чоловік запропонував виїхати. Ми бачили, що багато сусідів залишають табір, але я сподівалася, що все нормалізується, і терпіла. Навіть домовилися з'їздити на водоспад Корбу, що на іншому березі.

Дійсно, поїздка принесла деяке полегшення. Але тільки поки ми не повернулися на свою стоянку. Майже всі туристи на той час роз'їхалися, і ми теж вирішили збиратися.

Наостанок чоловік вмовив мене з'їздити на екскурсію по затоці. Коли нас висадили на скелястий острівець неподалік від нашої стоянки, я звернула увагу чоловіка на промінь яскравого світла, що йде звідкись з неба (джерело його було незрозуміле), і кругла пляма на воді від нього. Але він тільки відмахнувся, сказавши, що це сонячний блік.

Сил ходити з групою по скелях у мене вже зовсім не було, і я присіла на каміння, де чоловік мене і сфотографував.

Цього ж дня ми поїхали додому в Новосибірськ. Всю дорогу я без сил лежала на задньому сидінні автомобіля і потім ще кілька днів погано себе почувала. Вдома, подивившись фото, я побачила і пляму світла на воді, і... щось на зразок «літаючої тарілки» над ним!

Аналіз крові показав, що СОЕ (швидкість осідання еритроцитів) у мене підвищена майже в два рази. У наступні роки цей показник коливався, але довго не приходив в норму. Обстеження нічого не виявило. В результаті мені сказали, що це просто особливість мого організму.

Але раніше у мене завжди все було нормально! І тільки цього року, через дев'ять років після тієї поїздки, аналіз крові показав, що СОЕ нарешті прийшла в норму. Я думаю, що цей вплив НЛО на Телецькому озері так виснажив мою енергетику!

До речі, кілька років тому ми, хоч і з побоюванням, але повторили спробу пожити на березі Телецького озера. Провели там тиждень, і все було нормально. Можливо, тому, що НЛО я там більше не зустрічала?